Wednesday, July 14, 2010

TESTIMONI






ANDA TIDAK SIHAT?
Jangan tunggu sehingga anda jadi begini, dikelilingi para doktor, baru anda mahu bertindak? Mencegah adalah lebih baik daripada mengubati. Bertindaklah sekarang dan jadilah seperti pengguna bijak ini ... Bacalah apa yang ingin mereka katakan tentang jus Manggis!



Testimoni Pengguna
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture

"Saya mempunyai penyakit yang merupakan pembunuh No 1, kanser paru-paru. Saya disahkan mengidap kanser pada bulan Mac 2009. Doktor mengesahkan kanser saya di tahap ke-2. Ketumbuhan yang saya hadapi sebesar 13.8cm x 12.7cm x 9.8cm. Selepas chemotheraphy pertama saya terasa lemah, rambut gugur, kulit menggelupas, selalu tidur, tidak boleh berjalan dan yang paling sedih tidak boleh sembahyang. Sewaktu chemotheraphy ke-2 saya minum Mangostyn Juice. Selama saya minum Mangostyn Juice, saya dapati badan saya terasa ringan, saya sudah boleh berjalan, lebih bertenaga, dan yang menakjubkan setelah 45 hari saya minum Mangostyn Juice, saya pergi ke hospital untuk menjalani CT Scan dan doktor dapati ketumbuhan saya tadi mengecut kepada 4.9cm x 4.2cm x 1.9cm serta sel kanser sudah tidak merebak. Kini saya yakin bahawa dengan khasiat yang ada pada Mangostyn Juice ini, insya'Allah dapat membantu pesakit yang mengidapi kanser. Tak percaya??? Cubalah ...!!!" Nordin B Kari

"Saya mengalami ketumbuhan di belakang kepala sejak 6 bulan yang lalu. Ketumbuhan tersebut menyebabkan kesan keradangan pada mata saya iaitu mata menjadi bengkak dan menjadi merah. Pada asalnya hanya menganggap sakit mata sahaja tetapi lama-kelamaan bengkak tersebut tidak berkurangan, sehinggalah saya berjumpa doctor pakar dan beliau mengatakan terdapat ketumbuhan di belakang kepala saya. Seorang saudara saya telah mengesyorkan minuman jus manggis ini dan setelah minum 1 botol pertama saya rasa kesannya. Bengkak di dalam mata mula susut. Alhamdulillah”. Pn. Maheran, Penang.

"Saya merasa tertekan kerana saya mengalami pelbagai jenis penyakit, antaranya darah tinggi, kencing manis, katarak dan glukoma yang teruk sehingga saya nak berjalan pun susah, pandangan kabur serta lemah-lemah badan. Setelah mengamalkan minum Mangostyn Juice ini sebanyak 2 botol, saya dapat merasakan kesihatan saya bertambah baik seperti sedia kala. Kini kencing manis, darah tinggi terkawal dan pandangan saya bertambah cerah. Alhamdulillah". Hj Hashim Abd Rahman, Sekinchan.

"Pada 18 Mac 2009, saya telah dimasukkan ke hospital selama 6 hari kerana di syaki menghidap Chikugunya. Selama saya berada di hospital, saya diperkenalkan produk Mangostyn Juice ini oleh seorang saudara saya. Hasilnya setelah saya minum jus ini pada hari pertama, saya dapat merasakan badan saya lebih bertenaga dan ringan. Saya terus minum jus ini sehingga satu hari saya membuat pemeriksaan doctor dan saya terperanjat tahap darah dan gula dalam badan saya menurun, jumlah ubat yang saya ambil juga berkurangan. Hebat sungguh Mangostyn Juice Dhamelin ini". Aishah Azit, Tg. Karang.

"Nak dijadikan cerita, saya, suami dan anak mempunyai penyakit. Suami saya strok langsung tak boleh cakap, anak saya adalah kanak-kanak kurang upaya, air liur tak henti-henti keluar dan saya pulak ada masalah tulang belakang dan tulang selangka, yang disebabkan oleh kemalangan jalan raya. Bercerita tentang Mangostyn Juice ini, saya beli sekotak dari seorang rakan saya. Kesannya terhadap keluarga saya, dengan hanya minum baru sekotak, suami saya bergerak dan bercakap, air liur anak saya sudah tidak meleleh lagi dan sakit tulang saya telah berkurangan. Tanpa membuang masa saya terus menjadi ahli Shamelin Bina. Testimoni akan saya jadikan sebagai kekuatan saya dalam menjalankan business ini". Ruziah Yatim, Sg Sireh.

Saya berumur 72 tahun, mempunyai masalah kencing manis melebihi 10 bacaan, darah tinggi serta sering mengalami sakit dada. Masalah telah berlanjutan dan saya telah mengambil bermacam-mcam ubat untuk mengatasi masalah ini tetapi tidak ada perubahan. Pada awal bulan 8 saya telah diperkenalkan produk jus manggis oleh seorang sahabat. Setelah saya mengambilnya 3 botol untuk mencuba, saya dapati masalah-masalah penyakit saya telah beransur-ansur berkurangan. Saya juga jarang mengalami sakit-sakit dada serta demam. Saya dapati kencing manis berada di paras 5-9 setiap hari, walaupun mengambil makanan karbohidrat yang lebih setiap hari. Di samping itu saya rasa sangat bertenaga dan rasa muda selalu”. Haji Yusop Dahalan, SUNGEI BESAR

“Saya mengidap penyakit Rheumatoid Arthritis (RA) sejak 5 tahun lalu, di mana tangan saya telah tidak dapat dubuka (kerekot). Sendi-sendi saya juga sakit untuk bergerak dan melakukan kerja berat. Saya telah mengambil bermacam-macam ubat untuk mengatasi masalah ini tetapi ianya masih berlaku sehingga saya terpaksa mengambil pil penahan sakit. Pada suatu hari saya telah terbaca khasiat jus manggis ini di Harian Metro. Setelah mengamalkan minuman shamelin Mangostyn juice ini selama seminggu, saya telah merasai kesannya. Pada asalnya sendi saya terasa sakit, air kencing kotor tetapi setelah itu sendi lutut saya terasa ringan. Saya juga boleh tidur dengan lena”. En. Khairullah, KLANG

"Saya berumur 58 tahun, mempunyai masalah kencing manis > 10 bacaan, darah tinggi, Gout, migrane, dan masalah saraf. Saya seorang bekas peninju. Masalah ini telah berlanjutan dan saya telah mengambil bermacam-macam ubat untuk mengatasi masalah ini, tetapi tidak ada perubahan. Pada awal bulan 12, saya telah diperkenalkan produk jus buah manggis oleh seorang sahabat. Setelah saya mengambilnya 1 botol untuk mencuba, saya dapati masalah-masalah penyakit saya telah beransur-ansur berkurang dengan cepat dan tiada masalah lagi. Saya dapati kencing manis berada di paras 5-9 setiap hari, walaupun mengambil makanan karbohidrat yang lebih setiap hari. Di samping itu saya rasa sangat bertenaga dan rasa muda selalu. Begitu hebat jus ini." 
En Zainuddin, Sungai Buloh SELANGOR